THUIS - Reisverslag uit Oranjewoud, Nederland van Dorien Vries - WaarBenJij.nu THUIS - Reisverslag uit Oranjewoud, Nederland van Dorien Vries - WaarBenJij.nu

THUIS

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

07 Augustus 2008 | Nederland, Oranjewoud

Ik ben weer thuis. En meteen voelt China verschillende levens ver weg. Ik kijk terug op mijn Grote China Avontuur als op een prachtige ervaring waar ik zoveel van heb genoten. Natuurlijk waren er nogal wat pittige momenten, maar dat hoort erbij.

Thuis voelt alles zoals altijd. Ik weet mijn weg hier met mn ogen dicht te vinden, wat voor de verandering weer fijn is.

Natuurlijk mis ik China, en ik hoop snel weer terug te komen. Maar nu richt ik me op mn volgende avontuur: studeren in Engeland voor de komende 4 jaar.

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, dat vond ik altijd super fijn!

liefs

  • 07 Augustus 2008 - 12:12

    Berrie:

    Dat dit nog eens gebeurt: ik ben de eerste die reageert! Tot zo, Dorien!
    Ik weet zeker dat ik na vanmiddag helemaal op de hoogte ben van wat je allemaal beleeft hebt! Liefs Berrie

  • 07 Augustus 2008 - 12:20

    Anja:

    Leuk om gewoon door te blijven mailen. China is nu zo in de belangstelling, geniet nog maar even na van al die mooie beelden. Lekker weer hier in Oranjewoud he. Blijf lekker die je bent en succes met de voorbereidingen voor Engeland. (ook best ver weg hoor) Groeten uit de kon. julianaweg. ha ha Anja.

  • 07 Augustus 2008 - 13:36

    Jelmer:

    Doriennnnnnnnn Je bent er weer, we moeten snel es afspreken kunnen we even bij praten!! :D

  • 07 Augustus 2008 - 18:26

    Marleen:

    tsjah thuis..

  • 07 Augustus 2008 - 20:47

    Harmke:

    Ha Dorien,

    Voelt eigenlijk wel gek dat er nu geen berichtjes meer van jou uit China komen. We worden nu overspoeld met berichten via de media. Jouw berichtjes voelden dichterbij de mensen en het gewone leven daar.
    Fijn dat we een beetje met je mee mochten gaan.
    Jij bedankt!!!!

    PS. Heb al je berichtjes bewaard als een soort reisverslag.Als je ze wilt hebben hoor ik het graag, maar waarschjnlijk heb je ze zelf ook wel.

  • 08 Augustus 2008 - 17:19

    Sybren:

    Hey Dorien

    Je hebt me goed op de hoogte gehouden. Vanaf het begin heb ik (bijna) alles gelezen over je avonturen. Vond het erg leuk.

    succes met je studie in Engeland en we spreken elkaar vast nog wel!

    groet Sybren

    owja, was jij dat niet in die lesauto?

  • 09 Augustus 2008 - 11:12

    Helen:

    Lieve Dorien,
    Het was super om je avonturen op de voet te mogen volgen. En nu op naar Bristol!
    Liefsxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oranjewoud

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2009

Terug van Weggeweest

07 Augustus 2008

THUIS

13 Juli 2008

laatste berichtje vanuit Beijing

07 Juli 2008

coole Koreanen en koel kamperen

02 Juli 2008

van alles
Dorien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 74599

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2007 - 15 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: