van alles - Reisverslag uit Beijing, China van Dorien Vries - WaarBenJij.nu van alles - Reisverslag uit Beijing, China van Dorien Vries - WaarBenJij.nu

van alles

Door: Dorien

Blijf op de hoogte en volg Dorien

02 Juli 2008 | China, Beijing

Even een kort berichtje vanuit Beijing. Hier gaat alles zn gangetje en doe ik van alles en nog wat.

Zo ben ik vaak naar "laatste-avond-in-Beijing"-etentjes gegaan, want iedereen gaat zo langzamerhand richting huis. Een paar avonden ben ik uit geweest: ik heb een verschrikkelijk goede live band gezien (the verse) en een andere avond hebben we in een bar Duitsland-Spanje gezien (waar ik alleen maar wakker bleef door alle duitsers die fanatiek aan het aanmoedigen waren (oftewel: hartgrondig vloeken aangezien het niet zo goed ging voor Duitsland).

Ook ik ben begonnen met de laatste inkopen doen in Silk Street. Vandaag heb ik een doos (18kilo) opgestuurd naar NL, als het goed is komt die binnen een maand aan (let wel: als het goed is... ).

De reis naar Inner-Mongolia is ook gepland! Ik ga samen met een Nederlands meisje die ICS een semester na mij heeft gedaan. We vertrekken vrijdag vroeg, en komen zondag in de avond weer in Beijing. Dan kan ik nog 9 nachten bij een Braziliaans meisje slapen, die in het appartementen complex woont waar ik ook woonde: ben ik weer in mn oude straatje!

Ik zet nog snel wat foto's erop, en dan ga ik nog wat eten met Annemarelle (een soort ontbijt/lunch/diner, aangezien het 17u is als we eten, maar ik als ontbijt een stroopwafel had).

liefs en tot snel!

  • 02 Juli 2008 - 07:52

    Helen:

    Nou, Dorien, de laatste weken! Goede reis naar Mongolië en ik ben weer reuze benieuwd naar de foto's.
    Je bent druk met allerlei leuke dingen. Je ziet er geweldig uit!
    Liefsxxx

  • 02 Juli 2008 - 08:20

    Heitie:

    Hebben ze daar ook stroopwafels? Amazing! Dat pakketje vangen we wel op.Geniet jij volop van je afscheidjes en reisjes, want voordat je het weet sta je op S'hol. Zondag staat Marleen daar al. Knuffel,pxxx

  • 02 Juli 2008 - 08:26

    Amarins:

    hee door!! wat leuk dat je een reismaatje hebt voor mongolia!! :D
    ben je ook al met jarod naar sanlitun geweest? hij zei dat jullie het daar nog even onveilig gingen maken ;) en goede zaak dat je nog naar silk street bent geweest! ik was zo blij met mijn sjaal, maar nu is ie kwijt snap er niks van :(
    ik ben nu net terug van het laatste tentamen dus ik heb vakantie!!! het is hier onwijs mooi weer, gister de hele dag gechilled bij de hoornseplas met suus, we zouden leren.. maar volgens mij is het na 1x doorlezen ook wel goed gegaan :) was een her. ik ga mijn tassie pakken is dat maar weer burt. lieverd we mailen!! tot snelliebellie!! :D kusje liefs

  • 02 Juli 2008 - 08:54

    Hanneke:

    ha Dorien,van alle afscheid weer op naar nieuwe ervaringen, veel genoegen in Mongolie.
    Hartelijke groet ook van Hugh

  • 02 Juli 2008 - 10:40

    Anja:

    Hoi Dorien, en het gaat gewoon weer door,alle uitjes en slaapplaatsen regelen, je doet het fantastisch. Het is hier 30 graden. very hot. het zwembad wordt opgezet en ik maak popjes in de schaduw. echt vakantie !!! Tot heel gauw en blijf genieten. groeten van alle vrije platten.

  • 02 Juli 2008 - 12:29

    Jelmer:

    Geniet er nog maar van, Nu gaat het heel snel, tis overvoordat je het weet!
    xx

  • 02 Juli 2008 - 13:51

    Paulo:

    he dorien alles oke met mij wel.
    leuk dat je het daar zo naar je zin hebt.
    en vooral leuk dat je sliep bij een brazilieaanse meisje was het gezellig?
    omdat ik uit brazilie kom snap je dit weekend komen vrienden van mij uit brazilie en ze blijven niet lang maar wel even dus dat wordt gezellig.
    ik heb er al zin op dit moment is het hier meer dan 30 graden als het niet meer is.
    dus veel drinken en water over je hoofd.
    het is echt zweten mijn armen kleven aan m'n oksles vast.
    bijwijze van.
    maar om je een idee te geven hoe warm het hier is .
    maar als ik nog meer weet laat ik je het zeker weten en je zus komt dit weekend ook aan in nederland heel fijn.
    he hou je daar taai he.
    ik hoor snel weer van je he liefs paulo.xxxxxxx

  • 03 Juli 2008 - 20:20

    Simone:

    he dorientje,
    het einde is inzicht, maar zie dat je elke minuut dubbel besteed. Wat geweldig dat je ook nog naar mongolie gaat, hoorde van bonne dat dat geweldig moet zijn nou zie of hoor het wel van je.
    Ik nog een halve dag en dan eindelijk vakantie.Zit nu moe op de bank van het trainen.
    Geniet van je laatste belevenissen.
    Tot gauw dikke kus simone
    xxxx

  • 05 Juli 2008 - 13:53

    Paulo:

    he dorien je moet er van genieten van je afscheids feestje he voor dat je weer schiphol staat ik wens je nog mooie dagen daar waneer kom je weer terug?
    ik mis je wel maar dat ben ik weer ik heb het goed hier het is lekker mijn fam zijn uit brazilie er.
    maar ze kunnen maar een paar weken blijven maar het is wel heel leuk ik ga weer oke ik wacht wel op bericht ver etc.
    of je tot je weer terug ben.
    groetjes van paulo xxxxx doei en tot weer ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2009

Terug van Weggeweest

07 Augustus 2008

THUIS

13 Juli 2008

laatste berichtje vanuit Beijing

07 Juli 2008

coole Koreanen en koel kamperen

02 Juli 2008

van alles
Dorien

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 74601

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2007 - 15 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: